.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"بي‌بي‌سي " و پروژه حذف موسوي

تلويزيون دولتي انگليس در يكي از برنامه‌هاي خود، "اصلاح‌طلب " بودن ميرحسين موسوي را زير سوال برده است.

شبكه ايران نوشت؛ تلويزيون دولتي انگليس در يكي از برنامه‌هاي خود، "اصلاح‌طلب " بودن ميرحسين موسوي را زير سوال برده است.

بي‌بي‌سي يكشنبه شب درگزارشي به بررسي عملكرد سياسي آقاي موسوي پرداخت و گفت: "يك سال پيش ميرحسين موسوي اعلام كرد كه نامزد انتخابات رياست‌جمهوري خواهد شد اما در ميان اصلاح‌طلبان كم نبودند كساني كه به اصلاح‌طلب بودن وي، به ويژه با شناختي كه از او در دوران نخست‌وزيري‌اش داشتند، با ديده ترديد مي‌نگريستند ".
اين تلاش شبكه تلويزيوني انگليس پس از آن به انجام مي‌رسد كه مردم ايران با حضور كم‌نظير خود در راهپيمايي 22 بهمن و اعلام همبستگي با نظام، رهبري و دولت منتخب مردم كه در نهم دي‌ماه به نمايش گذاشته شد، فتنه‌گران داخلي و حاميان خارجي آنها را با شكست قطعي مواجه ساختند؛ به نحوي كه فعالان سياسي از اين روز با عنوان "دفن تاريخي فتنه " نام برده‌اند.
اين تحليلگران سياسي، رويكرد جديد تلويزيون دولتي انگليس را يك نشانه روشن از سرخوردگي و سردرگمي كشورهاي غربي براي بازگرداندن آب رفته به جوي خشكيده فتنه‌گران توصيف مي‌كنند.

*روند جدا شدن خط اصلاح‌طلبان از موسوي
پيش از اين هم يكي از اعضاي شوراي مركزي حزب مشاركت اعلام كرده بود كه آقاي موسوي فقط "رهبر معنوي فرقه سبز " است، و نه رهبر تشكيلاتي.
علي شكوري‌راد در يك مصاحبه، آقاي موسوي را رهبر فرقه سبز ندانسته و اعلام كرده بود: "ما مي‌خواهيم مهندس موسوي نه به عنوان يك رهبر تشكيلاتي جنبش سبز بلكه فقط به عنوان يك رهبر معنوي جنبش به رسميت شناخته شود ".
فعالان سياسي، برنامه "بي‌بي‌سي " درباره انتقاد از آقاي موسوي را در راستاي اظهاراتي از اين دست و كليد زدن پروژه اي جديد، ارزيابي مي‌كنند.
اين كارشناسان معتقدند بعد از حضور گسترده و ده‌ها ميليوني مردم ايران در راهپيمايي‌هاي 9 دي و 22 بهمن و ابراز خشم و انزجار نسبت به اقدامات ساختارشكنانه آقاي موسوي در ماه‌هاي بعد از انتخابات، سران طيف سياسي اصلاحات به اين نتيجه رسيده‌اند كه آقاي موسوي به "يك مهره سوخته " تبديل شده است كه توانايي و ظرفيت لازم براي رهبري فرقه سبز را ندارد. به همين دليل برخي محافل اصلاح طلب درصدد هستند تا زمينه كنار گذاشتن وي را فراهم كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.